سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا به تو پناه مى‏برم که برونم در دیده‏ها نیکو نماید و درونم در آنچه از تو نهان مى‏دارم به زشتى گراید ، پس خود را نزد مردم بیارایم به ریا و خودنمایى که تو بهتر از من بدان دانایى ، پس ظاهر نکویم را براى مردمان آشکار دارم و بدى کردارم را نزد تو آرم تا خود را به بندگان تو نزدیک گردانم ، و از خوشنودى تو به کنار مانم . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 91 مرداد 19 , ساعت 7:34 عصر

 میانمار

چندی است جهان اسلام شاهد اقدامی خباثت آلود و اسلام ستیزانه در میانمار مظلوم و بی پناه است . کشوری  با حدود 45 میلیون نفر جمعیت که 4 تا 5 میلیون نفر آنان مسلمان هستند و از حقوق اولیه بشری محروم گردیده اند. در سال 1982 قانونی در این کشور به تصویب رسید که کلیه حقوق شهروندی از مسلمانان سلب شد. به گونه ای که اصولاً مسلمانان را جزء ملت میانمار نمی شناسند. به آنان شناسنامه نمی دهند ،     بچه های آنان از آموزش محروم اند برای ازدواج مشکلات خاصی دارند و حتی از یک روستا ی دیگر حق مهاجرت به روستای دیگر ندارند . حقیقت آنست که دست یهود از آستین بودائیان در این کشور خارج گشته و با استفاده از قدرت اقتصادی خود و فقر عمومی مردم آن کشور در این سرزمین نفوذ کرده اند و حتی برخی شخصیت های یهودی را به مقامات روحانی در فرقه های هندویی و یا بودایی رسانده اند.

 میانمار

آنچه در فاجعه اخیر کشتار مسلمانان میانمار باعث شگفتی است سکوت مجامع حقوق  بشری و سران کشورهای اسلامی در قبال نقص آشکار حقوق بشر در میانمار است . گویا این مجامع و سران کشورهای اسلامی عمدتاً تحت نفوذ قدرت های اقتصادی و سیاسی صهیونیسم عمل می کنند و در جایی از مسلمانان دفاع می کنند که این امر را مفید به حال صهیونیسم بدانند همچنانکه در سوریه شاهد حمایت از شورشیان هستیم تا آن جاکه عربستان سعودی با فراخوان اسرائیل جلودار ، تشکیل ارتش ویژه از کشورهای اسلامی برای ورود به سوریه شده است. !!

 میانمار

از سوی دیگر بایکوت خبری و تصویری و رسانه ای این فاجعه به ویژه از سوی العربیه و الجزیره حاکی از نفوذ صهیونیسم در تارو پود این بنگاههای خبری است و این در حالی است که مرتباً و تقریباً لحظه به لحظه  نسبت به تقویت جریان ضد سوری و انعکاس گزینش و جهت دار اخبار آن کوشش مستمر دارند. مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القری جهان اسلام و به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و بر اساس آموزه های دینی و اصول سیاست خارجی در قانون اساسی موظف به استفاده از تمامی ظرفیت های دیپلماتیک  ، رسانه ای و بین المللی خود برای تبیین فاجعه میانمار و کمک به مردم بی دفاع این کشور اسلامی است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ