سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر چیزی کمیاب گردد عزیزتر می شود، جز دانش که هر چه فراوان گردد گرامی تر شود . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 91 اردیبهشت 17 , ساعت 5:6 عصر

این سوال همیشه برای ملت های مسلمان و عرب منطقه پیش می آمد که چرا در مقابل جنایات اسرائیل غتصب فقط ایران قد علم کرده و کشورهای عربی که ادعای مسلمانی و مبارزه با اسائیل را دارند سکوت اختیار کرده اند و در بسیاری از موارد نیز در جهت سود رسانی به اسرائیل حرکت میکنند؟

بیداری اسلامی

حکام کشورهای عربی با توجیهات خود مردم را فریب میدادند و همچنان نوکری آمریکا و اسرائیل را انجام میدادند . مثلا در تجاوز اسرائیل به خاک لبنان توجیه میکردند که ایران بعلت شیعه بودن حزب الله لبنان از آنها حمایت میکند و حمای ما از حزب الله توجیهی ندارد . ولی باز هم دیده شد که حکام کشورهای عربی در مقابل تجاوز رژم صهیونیستی به غزه که سنی مذهب هستند سکوت اختیار کردند و حتی حمایت هایی نیز از اسرائیل داشتند و گذرگه رفح را بستند و.......

اینجا بود که ملت های مسلمان و عرب منطقه کاملا متوجه شدند که حکام کشورشان سر سپرده آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و به آنها دورغ میگویند. اینها دیگر جای سکوت نبود و ملت ها بپا خاستند و یکی یکی حکام سرسپرده را سرنگون کردند.

س

اکنون دیگر نوار غزه در محاصره نیست بلکه رژیم صهیونیستی در محاصره کشورهای اسلامی قرار گرفته است و این بیداری اسلامی همچنان ناقوس مرگ حکام مستکبر را به صدا در می آورد تا انشا الله هیچ کشور اسلامی در زیر ظلم و ستم حکام خود فروخته و مسلمان نما باقی نماند .

انشا الله

علیرضا افشار



لیست کل یادداشت های این وبلاگ