سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دست دادن فرصت اندوهى گلوگیر است . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 92 آبان 13 , ساعت 6:2 عصر

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاههای استان تهران به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبارجهانی

13 آبان

انقلاب اسلامی ایران صدای خروش مظلومان جهان و طنین آزادی خواهی و مبارزه با استکبار بود که با خون پاک هزاران پرستوی در خون خفته به ثمر رسید و13 آبان 58 پژواک خوش آهنگ این استکبار ستیزی بود.

امسال تقارن 13 آبان، روز تسخیر لان? جاسوسی با طلیعه ماه محرم و قیام سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) بر علیه ظالمان، فریاد هیهات من الذله را با شعار بیزاری از مستکبرین گره خواهد زد تا به دنیا نشان دهد که معیار تعامل ما با جهانیان، همان سیر عاشوراییِ حفظ افتخار، اقتدار و عزت است.

13 آبان و اشغال لانه جاسوسی از اوراق پر افتخار تقویم انقلاب است که به تعبیر سکاندار کشتی آزادی خواهی، خمینی کبیر(ره)، انقلاب دوم نام گرفت، اشغال لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو امام، تنها اشغال یک سفارتخانه نبود، بلکه اعلام شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی» به تمام زیاده خواهان و شیاطین جهان بود، لذا بزرگداشت این روز، بزرگداشت فرهنگ قرآن و اسلام ناب محمدی است.

در جهان کنونی که جرثومه های فساد، از تمام توان خود برای به اسارت کشیدن آزادگان در اقصاء نقاط جهان استفاده نموده و کشورهایی مانند عراق، سوریه، افغانستان و دیگر بلاد اسلامی را محل تاخت و تاز زیاده خواهی های خود قرار داده اند، لازم است شعار کوبنده مرگ بر آمریکا پرشورتر از همیشه طنین انداز شود .

نوجوانان، جوانان، دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) که در تاریخ دیروز انقلاب اسلامی با از جان گذشتگی خود نهال نوپای انقلاب را باخون خود آبیاری کردند ، امروز نیز تحت رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) و با اتصال به مبانی عمیق معرفتی اسلام ناب ، با حضور و تلاش جهادی در عرصه های مختلف علمی ،سیاسی و اقتصادی و اجتماعی، و با بهره گیری از ظرفیت و فرصت های ارزشی ،دانشی و ملی خود همچون گذشته، اقتدار و استحقاق واقعی خود را در برابر «برتری جویی های » نظام های زیاده خواه و استکباری نشان خواهد داد . 

استادان بسیجی دانشگاههای استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و به خصوص شهدای دانش آموز از عموم ملت شهید پرور ایران اسلامی دعوت می کنند تا با حضور پرشکوه خود در آیین های بزرگداشت سیزده آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل مستضعفان و آزادیخواهان جهان برافروزند.

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

سازمان بسیج اساتید  استان تهران



لیست کل یادداشت های این وبلاگ