سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند از دانش سیر نمی شود، تا سرانجام به بهشت درآید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 بهمن 27 , ساعت 12:40 صبح
 هشدار شدیداللحن محسن رضایی به سران فتنه:
موسوی و کروبی عمله آمریکا هستند؛ احساس تکلیف کنم وجودم را فدای انقلاب می‌کنم
امام علی(ع) من نام عن نصره ولیه انتبه بوطاه عدوه- کسیکه به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار میشود

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به استمرار فتنه‌گری موسوی و کروبی گفت: اگر احساس تکلیف کنم، خودم، خانواده‌ام و همه وجودم را در راه اسلام و انقلاب فدا خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با اتفاقاتی که دیروز (دوشنبه) در تهران رخ داد، اظهار داشت: ما باید با تمام قدرت و بدون هیچ تردیدی مسیر رهبری را مسیر اصلی دانسته و از این مسیر خروج نکنیم. ما باید این مسیر را جدی گرفته و از این اتفاقات حقیر واهمه‌ای به دل راه ندهیم.

رضایی با بیان اینکه ایران باید پرچمدار همه جهان اسلام باشد، افزود: آمریکا و انگلیس در واقعه حقیر دیروز می‌خواستند شبیه‌سازی کنند و ایران را شبیه به مصر جلوه دهند اما خودشان می‌دانند که این شرایط در ایران به وجود نمی‌آید. اینها همه هدفشان این است که بر کشور فشار آورند.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که بحث ولایت فقیه و دفاع از رهبری برای ما حیثیتی بوده و ما از همه وجودمان در این راه هزینه خواهیم کرد اما بیگانگان سعی دارند که این حیثیت را مخدوش کنند. ما باید راه نظام و رهبری را محکم ادامه داده و در هر جایگاهی که هستیم،‌ سکوت نکنیم. نیروهای انقلاب و معتقد به جمهوری اسلامی باید شفاف و روشن خط خود را از جریانات انحرافی و فتنه‎گر جدا کرده و با آن مرزبندی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: من تعجب می‌کنم که چرا موسوی و کروبی نمی‌فهمند که در این حوادث، عمله‌ای بیش نیستند و مورد سوءاستفاده آمریکا و همه بدخواهان قرار گرفته‌اند و جالب اینکه آمریکا از این عمله‌ها هم عبور کرده است. قطع‏نامه‌ها و گفتارهای مسئولان آمریکایی نشان می‌دهد که این آدم‌ها فقط مستمسک بوده‌اند و جریان فتنه جایی دیگر طراحی و رهبری می‌شد.

رضایی ادامه داد: مگر نه این‌که در فرانسه پلیس تظاهرکنندگان را سرکوب کرد و تظاهرکنندگان هزاران خودرو را به آتش کشیدند؟ چرا خانم کلینتون و آمریکایی‌ها از نقض حقوق بشر حرفی نزدند؟ چرا سرکوب دانشجویان انگلیسی توسط پلیس انگلیس از سوی خانم کلینتون و آمریکایی‌ها مورد اعتراض قرار نگرفت؟

وی افزود: این نوع اظهار نظر منافقانه آمریکایی‌ها دخالت در اداره کشور است. خانم کلینتون که می گوید ما با تمام توان پشت سر معترضین ایران هستیم غلط می‌کند که به خود حق دخالت در مسائل داخلی ایران را می‌دهد. ماهیت اعتراضات در کشور ما که آمریکایی‌ها و عده‌ای در داخل سعی دارند آن را سیاسی کنند و چاقوکشانی را به میدان بیاورند، اعتراضات اجتماعی بوده و هست و علیه نظام نمی باشد و این عده قلیل باید بدانند در صف دشمنان ایستاده و به قانون پشت پا زده‌اند.

رضایی در پایان یادآور شد: حوادث روز گذشته من را به یاد این ماجرا انداخت که حضرت امام(ره) آن زمان به جبهه ملی که در اعتراض به لایحه قصاص راهپیمایی کرده بودند، هشدار دادند که اگر تا انتهای روز ابراز پشیمانی نکنند، مرتد هستند و طبق حکم اسلام با آنها برخورد خواهد شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ