سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیکویی پرسش، نیمی از دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 92 فروردین 3 , ساعت 11:51 عصر

علوم انسانی غربی کثیف تر از بمب های صدام است

بسیج اساتید استان تهران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خمپاره‌های دیروز به شبکه‌های ماهواره‌ای، بمب‌های شیمیایی به مشروبات الکلی و تیربار‌ها به شبکه‌های شایعه‌پرداز و جنگ روانی تبدیل شده‌اند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی در جمع تعدادی از طلاب بسیجی در آبادان گفت: دفاع مقدس معارف پایان‌ناپذیری دارد که هرچه استخراج شود، پایانی بر آن نیست، بنابراین باید شهدا را شناخته و به نسل جدید معرفی کنیم تا در همین اندک شهدای بنامی که می‌شناسیم، باقی نمانیم.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه سه شهید شاخص را امسال معرفی می‌کنیم، ادامه داد: شهید دیالمه فرد بصیری بود که می‌تواند بالا‌ترین درس را برای نسل امروز داشته باشد، جوانی که فرا‌تر از زمان خودش قرار داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید دیالمه بزرگ‌ترین الگو برای ایستادگی در برابر تهاجم نرم و فرهنگی دشمن است، خاطرنشان کرد: ایشان بنی صدر را در مجلس می‌شناساند و کتاب‌ها و مقالاتی که کاندیدای ناکام قبلی نوشته را هم تحلیل می‌کند، اما کسی متوجه نمی‌شود؛ چراکه فرا‌تر از زمانش حرکت می‌کرد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه حتی کسانی که پایبند به اسلام فقاهتی بودند نیز آن را درک نمی‌کردند، ادامه داد: به همین خاطر دیالمه شهید راه افشاگری و نفاق شد، چراکه از میان صد‌ها نفری که در این منصب بودند، منافقان او را مورد هدف قرار داده و به شهادت رساندند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید «سلیمان خاطر» و شهید «سیده طاهر هاشمی» نیز شهدای دیگری هستند که باید تبیین و معرفی شوند، بیان داشت: آن چیزی که ما را به این عظمت رساند و ایران به جمهوری اسلامی تبدیل شد تا ابر‌قدرت‌ها از آن بترسند، وجود همین انسان‌های پاک باخته برای اسلام است، بنابراین همه ما مدیون آن‌ها هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این نکته که شهدا با گذشتن از همه هستی خودشان کار بزرگی کردند، گفت: از این رو باید خود را برای برداشتن میراث گرانبهایی که آن‌ها برای ما به ارث گذاشتند، همواره آماده نگاه داریم؛ البته دراین زمینه کارهای بزرگی شده، اما ولی کافی نبودند.

سردار نقدی یادآور شد: در دوره‌ای که دشمن مستقیم با سلاح آمده بود، راهی جز فنا شدن در راه اسلام نبود؛ این فنا شدن باعث شده تا امروز میدان امنی برای نسل فعلی فراهم شود و بتوانند میدان‌های دیگری را ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه جنگ هنوز با شدت ادامه دارد، متذکر شد: آن زمان مدیریت میدان‌های جنگ برعهده ما بود، اما چون تسلیحات و امکانات نداشتیم، مجبور بودیم سالی یک بار عملیات انجام دهیم و بقیه روز‌ها تقریباً جبهه‌ها ساکت بودند، اما امروز جنگ بی‌امان است و یک لحظه هم متوقف نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز ابتکار عمل کامل دست ما نیست، ادامه داد: خمپاره‌های دیروز به شبکه‌های ماهواره‌ای، بمب‌های شیمیایی به مشروبات الکلی و تیربار‌ها به شبکه‌های شایعه‌پرداز و جنگ روانی تبدیل شد‌ه‌اند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه جوانان باید کارهای بزرگی در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان انجام دهند، اظهار داشت: از سوی دیگر خطرناک‌تر از بمب‌های ارتش صدام، کثیف‌تر از بمب‌های شیمیایی غرب و بمب‌های منافقانی که هفت تیر را به وجود آوردند، علوم انسانی غربی است که هنوز موفق به پاکسازی این علوم نشده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تحقق این موضوع نیاز به جهاد علمی دارد، گفت: برای خنثی ساختن دسیسه‌های مدعیانی که تمام ترفند‌های خود را به کار می‌گیرند تا به جبهه نیروهای دلسوز انقلاب نفوذ کنند، داشتن بصیرت بسیار ضروری و لازم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان درباره ضرورت عمل به پیام شهدا بیان داشت: بالا‌تر از این شهدایی که به زیارتشان در سرزمین‌های نور می‌رویم، اباعبدالله (ع) قرار دارد که میلیون‌ها نفر به زیارتش می‌روند، اما باز زیرپرچم طاغوت می‌مانند و با آن‌ها همکاری می‌کنند؛ بنابراین این‌ها بالا‌تر از ایشان نیستند؛ یعنی اگر پیام شهدا را نگیریم، بازنده هستیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ