سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ریاستْ دوستی، از دوستی خدای سبحان باز می دارد . [امام علی علیه السلام ـ در حکمت های منسوب به ایشان ـ]
 
سه شنبه 91 فروردین 1 , ساعت 8:37 عصر

 بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

 

 

ktdsd

 

شهید حمید رضا نفیسی در تاریخ 21 اردیبهشت سال 1349 در خانواده ای مذهبی در تهران متولد شد  

 

 ازکودکی بسیار با هوش و زرنگ و مومن بود  و در مدرسه دروس خود استعداد خوبی داشت و دوران تحصیلی خود را با امتیازات بالا سپری نمود. 

 

a                 s

 

بعد از اتمام دوره ابتدایی و راهنمایی در حوزه علمیه امیر المومنین (ع)  واقع در شهر ری ثبت نام نموده و به دلیل علاقه ای که به دروس طلبگی داشت پیشرفت خوبی در این زمینه کسب نمود . دروس جامع المقدمات - سیوطی و مغنی را به نحو خوبی به پایان رسانید و در سال سوم طلبگی درس می خواند .

 

q 

 

او جوانی بسیار پاک و بی آلایش بود و ضمن تحصیلات خود همیشه در بسیج  و امورات فرهنگی و مسجد محل فعالیت می نمود و اکثر اوقات فراغت خود را در امورات فرهنگی و تبلیغی می گذراند و به جهت حسن خلق و رفتار مودبانه ، مورد احترام همه بود.

 

ش

 

در سال 1365 پس از آموزش نظامی سه ماهه در پادگان قصر فیروزه تهران  عازم جبهه های نبرد شد . اولین اعزامش به کردستان منطقه سقز بود که مدت 2 ماه به طول انجامید . اعزام بعدی از طرف حوزه علمیه بود که به منطقه اهواز لشگر 27 حضرت محمد (ص) عازم شد. و بعد از مدتی به مرخصی آمد و بعد از 10 روز با برادران دیگر به منطقه رفتند .

 

f

 

پس از گذشت 16 روز از اعزام در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمد و به لقا الله پیوست . روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ