• وبلاگ : كانون فرهنگي شهدا
  • يادداشت : ضيافت الهي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • پارسي يار : 3 علاقه ، 1 نظر
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    نوروز آيين رفاقت را نگاهباني مي کند

    که باور کنيم قلبهامان جاي حضور دوستانمان هستند.

    *سال نو و نوروز باستاني مبارک.(لينک نمودن ما اين نويد را به همراه خواهد داشت آنهم اين است که اولين دلي که در آغاز اين سال بدست آورديد دل ماست .

    سلام دوست گرامي. مطلب صميمانه با رئيس جمهور؛ درباره نگرش آقاي احمدي نژاد به مسئله حجاب و عفاف رو به سايت رياست محترم جمهوري ارسال کرده ام. اگر با بنده هم عقيده هستيد و دل ناگران اين مسئله،‌ براي جمع آوري امضاء، نظراتتون رو در بخش نظر بنويسيد و همصدا بشيد. موفق و مويد باشيد.

    امام خامنه اي :
    همهبايد مشتاقانه به فکر خدمت به خانواده شهدا باشيم .

    آسمان غرق خيال است کجايي آقا؟


    آخرين جمعه ي سال است کجايي آقا؟


    يک نفر عاشق اگر بود زمين مي فهميد!


    عاشقي بي تو محال است کجايي آقا؟


    سلام آقاي مهندس خسته نباشيد قبلا به وبلاگتون اومده بودم و از اينکه بعضي از مطالب خوب ما برگزيده نميشه گله کردم جنابعالي هم جواب داده بوديد اگه مطلبتون رد شده آدرس اينترنتي بديد تا دوباره بررسي بشه. اين آدرس ماست. مطالبي که فکرميکنم براي مجله خوب باشند زيادند ولي فعلا يکيشو ميگم شما بررسي بفرمايييداگه خوب بود بقيه رو هم ميگم!!! عنوان مطلب اينه: فرستنده:ايران پلاک13 اگه اشکال نداره که من بعدا بيامو يه ليست بدم خدمتتون از مطالب خوبي که خيلي دلمون ميخواست تو مجله باشه. بازهم ممنونم واز شما و ساير دبيران مجله متشکرم.saate15anrooz.parsiblog.com

    سال نو را پيشايش تبريک ميگويم با اميد...

    با درود به همۀ دوستان عزيزم اميدوارم که سال خوب و خوشي را در پيش رو داشته باشيد پيشاپيش سال نو را به شما تبريک عرض ميکنم و آرزوي تن درستي و سلامت را براي شما خوستارم

    سر بلند و سرزنده باشيد

    حسن عيدي وندي

    سلام بر شما ونميدونم چرا وقتي اسم شهيد مياد پشت بندش بايد گفت بهار..بعني ...........................................دعا بفرماييد لطفا.